Wyszukiwanie frazy "galeria"

GALERIA JEST DOSTEPNA W INTERNECIE

2014-12-08 13:29:24

Galeria  pojawiła się już w internecie  teraz nie bedziecie  musieli wchodzić do gry by udostępnić swoje arcydzielaGaleria  pojawiła się już w internecie  teraz nie bedziecie  musieli wchodzić do gry by udostępnić swoje arcydziela Wiecej j na temat Galeri znajdziecie na stonie  The sims - kliknij  i przejdz na strone 

czytaj więcej »

Co nowego w najnowszej aktualizacji ? Wersja 1.3.18.1010

2014-12-19 17:23:26


Aktualizacja: 16/12/14 – Wersja 1.3.18.1010

Hej, Simomaniacy!

Wesołych Świąt i szczęśliwego końca roku! Epidemia zachorowań w biurze jest już przeszłością (przynajmniej dla mnie) i wszyscy wypatrują końca roku w świątecznej atmosferze. Specjalnie dla Was mamy aktualizację wypełnioną nowymi karierami zawodowymi, świątecznymi dobrociami, zabawnymi rzeczami w Galerii, kilkoma kodami, zabieganym gnomem, paroma piosenkami na Święta, ulepszeniami interfejsu oraz usuniętym bugiem (lub dwoma)!

Ponieważ lista szczegółów jest dość długa, nie przedłużam i kończę mój monolog. A zatem, bez dalszej zwłoki, oto aktualizacje!

Wielkie NOWOŚCI
 

  • Kariera biznesowa
    • Wspinaj się po szczeblach hierarchii korporacyjnej i wybierz między posadą anioła biznesu a posadą rekina biznesu
    • Nowe stroje zawodowe
    • Nowe nagrody – obiekty oraz interakcje
    • Nowe nagrody – pokoje
  • Kariera sportowa
    • Kop, boksuj i wymachuj kończynami, awansując w karierze sportowej. Wybierz, czy staniesz się legendą sportu, czy Misterem/Miss Układu Słonecznego
    • Nowe stroje zawodowe (czy ktoś coś mówił o stroju maskotki Lamorożców?)
    • Nowe nagrody – obiekty oraz interakcje
    • Nowe nagrody – pokoje
  • Płatny urlop
    • Teraz Simowie uzyskują prawa do płatnego urlopu, chodząc do pracy i mogą wziąć urlop, by wziąć sobie płatny dzień wolny bez pogorszenia oceny pracy
    • Simowie będą także chcieli brać wolne i mogą być spięci, jeśli go nie dostaną
    • Simowie będą zaczynali pracę z przyznanymi już 3 dniami płatnego urlopu, więc mogą rozpocząć pracę i natychmiast zrobić sobie długi weekend, by zebrać siły.
  • Wolne w sprawach rodzinnych
    • Rodzice mogą teraz brać płatny urlop w związku z narodzinami ich dziecka
    • Mamy mogą wziąć wolne podczas trzeciego trymestru ciąży. Przepraszamy, tatusiowie, ale by wziąć wolne, musicie poczekać do narodzin dziecka
    • Wolne w sprawach rodzinnych traktowane jest osobno w stosunku do płatnego urlopu i nie zmniejsza liczby wykorzystanych dni płatnego urlopu.
  • Dzięki wspaniałemu odzewowi graczy wprowadziliśmy kilka dość ważnych zmian do celów karier zawodowych i aspiracji. Poświęćcie chwilę na przejrzenie swoich aspiracji i karier, ponieważ możliwe jest, że niektóre z celów uległy zmianie. Nasze główne zamierzenia w związku z tą aktualizacją to:
    • Pozbycie się celów, które były zbyt ścisłe lub monotonne
    • Poprawienie celów, które były za trudne i/lub stanowiły za duży przeskok w stosunku do trudności poprzednich kroków (np.: przejście od wymogu zdobycia 2 przyjaciół do 6 przyjaciół)
  • Zestaw Świąteczny jest już dostępny do odblokowania, całkowicie za darmo!
    • Nowe obiekty, włącznie z wieńcem, ozdobami ściennymi oraz uśmiechniętym, świątecznym bałwanem!
    • Kilka nowych świątecznych swetrów dla Waszych Simów (włącznie ze zwycięzcą głosowania fanów, swetrem numer 4)!
  • Oto instrukcje pobrania Zestawu Świątecznego:
    • Zestaw Świąteczny można odblokować, logując się na Origin i uruchamiając The Sims 4.
    • Na banerach w menu głównym The Sims 4 oraz w Galerii pojawi się opcja odbioru „Zestawu Świątecznego”.
    • Kliknij odpowiedni baner, aby wywołać w grze opcję, która spowoduje umieszczenie Zestawu Świątecznego w Twoim koszyku sklepowym.
    • Do finalizacji zamówienia nie trzeba podawać żadnych informacji o płatności.
    • Następnie przeniesiesz się na stronę potwierdzenia zamówienia. Kliknij przycisk „Zamknij”.
    • Po zamknięciu okna otrzymasz potwierdzenie, że zawartość jest przygotowywana do pobrania. Kliknij przycisk „OK”.
    • Po zakończeniu pobierania komunikat powiadomi Cię, że Zestaw Świąteczny został pomyślnie zainstalowany.
    • Aby móc zobaczyć w swojej grze zawartość z Zestawu Świątecznego, musisz ponownie uruchomić The Sims 4.
    • Ewentualnie, możesz odebrać Zestaw Świąteczny ze strony Origin.com. Wystarczy wykonać podane tam instrukcje, by pobrać i zainstalować zestaw w grze.


Nie tak wielkie nowości
 

  • Nowy głośnik z motywem świątecznym można znaleźć w sekcji Audio trybu budowania. Głośnik odtwarza wszystkie nowe piosenki na zimowe Święta!
  • Gnom Ściśle Biznesowy jest gotowy do akcji! Może jest już spóźniony na ważne spotkanie biznesowe, a może właśnie wyszedł z banku z nieoczekiwaną wypłatą. Tylko on to wie!
  • Gdy Twoi Simowie zapuszczają się i zaniedbują higienę osobistą, powinno to znaleźć odbicie w ich wyglądzie! Powraca styl grunge, który świętował triumfy w latach 90.. Piętnaście lat temu to prawie jak wczoraj.
  • Simowe mogą teraz JEŚĆ owoce i warzywa, które zbierają w swoich ogrodach!
  • Uwaga! Simowie mogą teraz umierać w lokalach! Zostaliście ostrzeżeni... Nie zwiększyliśmy szansy na śmierć, ani nic takiego. Po prostu teraz możesz umrzeć w lokalu. A zatem to nie tyle ostrzeżenie, co ogłoszenie. Niniejszym ogłoszenie zostało ogłoszone.
  • Dodano nowe kolory do kilku istniejących drzwi, okien i gzymsów.


Nowości w Galerii
 

  • Ulepszenia trybu Galerii: Sprawiliśmy, aby pobieranie rzeczy z Galerii stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W tym celu umieściliśmy duży przycisk w sekcji Zapisane pokoje. Zmieniliśmy także układ zakładek na przyjaźniejszy dla użytkownika. Układ był całkiem przyjazny już wcześniej, ale teraz to już po prostu cud-miód.
  • Galeria w Stwórz Sima: Zintegrowaliśmy Galerię z aplikacją Stwórz Sima na dwa sposoby.
    • Pierwszy to przycisk losowania, znajdujący się na środku dolnej części ekranu. Kliknij ten przycisk, aby losowo wyciągnąć nowych Simów z Galerii, bez opuszczania aplikacji Stwórz Sima!
    • Po drugie, tworząc nowych członków rodziny, po prawej stronie znajdziesz przycisk, który umożliwia wyszukiwanie ich w Galerii.
  • Obiekty o rozmiarach zmienionych przez użycie kodów teraz będą zachowywały swój stan po wysłaniu do Galerii.
  • Zawartość zmodyfikowana i mody nie będą domyślnie wyświetlane w Galerii. Jeśli chcesz je zobaczyć, zaznacz opcję „Załącz zawartość zmodyfikowaną” w filtrze Zaawansowane po lewej.
    • Teraz wysyłana zawartość zmodyfikowana i mody będą automatycznie oznaczone jako zawartość zmodyfikowana.
    • Możesz je też oznaczyć w ten sposób, aby pomóc innym członkom społeczności w wyszukiwaniu zawartości tego rodzaju.
  • Chcesz mieć nowych sąsiadów? Po prostu kliknij drzwi domu obok i wybierz „Wprowadź rodzinę z Galerii”. Przeniesiesz się do Galerii, gdzie możesz wybrać swoich nowych sąsiadów. Wprowadź jakąś fajną rodzinę albo zupełnych świrusów, a potem odwiedź ich kilka sekund później.


Nowości w kodach
 

  • Czy udało Ci się dziś zapewnić swojemu Simowi satysfakcję? Satysfakcję dają zarówno kaprysy, jak i aspiracje! A teraz podobnie działa ten kod: sims.give_satisfaction_points #! Spędź trochę czasu, pracując nad kaprysami i aspiracjami ALBO zapomnij o tym wszystkim i osiągnij sukces za pomocą kodów! (Tylko nie zapomnij użyć najpierw kodu testingcheats true).
  • A skoro mowa o kodach, no cóż, dopóki te dwie uwagi następują jedna po drugiej, ma to absolutny sens. Gdyby jednak ich kolejność została zamieniona, wówczas wywoływałoby to wielkie zamieszanie. Załóżmy zatem, że te uwagi pozostaną w tej właśnie kolejności. A zatem, skoro mowa o kodach, kod bb.ignoregameplayunlocksentitlement jest już dostępny i umożliwia natychmiastowe odblokowanie wszystkich nagród zawodowych!
  • Kod „Ustaw jako głowę” nareszcie działa. Wprowadziliśmy ten kod do gry głównej, ale wymagał Sima oraz ID obiektu, które z dziwnych powodów, nie było dostępne. Obecnie jest to opcja pojawiająca się po kliknięciu obiektu z Shiftem. Włącz kody testowe, wybierz Sima, kliknij z Shiftem obiekt i wybierz „Ustaw jako głowę”. Baw się dobrze!
    • Podpowiedź: Simowie wciąż będą używali krzywo postawionych obiektów.
  • Chcesz się trochę poruszać?  Kod przesuwania obiektu jest już dostępny!
    • Użyj kodu bb.moveobjects, by ignorować zasady ustawiania przedmiotów oraz przekrocz granice swojej kreatywności w projektowaniu domu!
    • Dodatkowo, trzymając obiekt, możesz użyć klawisza „0”, by przesunąć obiekt w dół oraz klawisza „9”, by przesunąć obiekt w górę*. Obiekt nie musi opierać się o ścianę.
      • *Dla tych z Was, którzy używają zapisanych pozycji kamery – wiemy o konflikcie skrótów klawiszowych i pracujemy nad rozwiązaniem. Uznaliśmy jednak, że przesuwanie góra/dół jest zbyt świetne, by o nim nie wspomnieć.


Budowanie/Grafika
 

  • Ściany nie były prawidłowo wyświetlane w widoku z przekroju, jeśli znajdowały się w pobliżu schodów.
  • Usunięto błąd, w którym wybór na frontowe drzwi nieznajdujących się na parterze nie był zapamiętywany po przejściu w tryb życia i powrocie do trybu budowania.
  • Dźwięk skrzypiec, na których gra Sim, nie będzie już zanikał w nieprawidłowych odległościach.
  • Załamywanie się gry/Wydajność
  • Usunęliśmy problem z załamywaniem się gry, które mogło występować, jeśli gracz wyszedł z gry w trakcie odtwarzania sekwencji przeprowadzki.
  • Gra nie będzie już załamywała się podczas próby umieszczenia dachu z daleka od Twojej parceli. O tak.. Przeciągnij dach naprawdę daleko od swojej parceli i kliknij. Teraz gra się nie wywali.
  • Wykonywanie ekstremalnych rzeczy może zbić z tropu nasz program. W tym przypadku, jeśli w dialogu łączenia rodzin całkowicie zamienisz miejscami dwie rodziny (dosłownie zamieniając ze sobą dwa domy), gra nie będzie się wczytywała w nieskończoność, gdy do niej powrócisz.


Rozgrywka/Poprawki
 

  • Teraz podczas wczytywania parceli, wczyta się prawidłowa parcela dla wybranego Sima, zamiast parceli domowej, na której Sim nie musi obecnie przebywać.
  • Usunięto błąd, w którym zabicie Sima zamkniętego w pokoju o wymiarach 1x1 uniemożliwiało Kosiarzowi wykonanie jego pracy polegającej na zabraniu duszy. To z kolei powodowało, że Sim pozostawał w związku małżeńskim z żyjącym współmałżonkiem, a to z kolei uniemożliwiało żyjącemu współmałżonkowi ponowne wzięcie ślubu... Taaa, bylibyście zaskoczeni, jak często gracze w The Sims spotykają się z taką sytuacją.
  • Niezależni Simowie, którzy opuścili wydarzenie lub pracę, nie powracali do swojego normalnego stroju, co powodowało, że ci Simowie łazili wszędzie w strojach roboczych, piżamach lub kostiumach do ćwiczeń o całkowicie nieodpowiednich porach. Teraz Simowie powinni pojawiać się w przebraniu bardziej odpowiednim do miejsca i czasu.
  • Po przełączeniu się między Simami znajdującymi się na różnych parcelach gra będzie pamiętała, gdzie Simowie znajdowali się ostatnio, zamiast ustawiać ich na chodniku.
  • Usunięto błąd, który występował, jeśli roślinę umieszczono w innym miejscu niż na ziemi na parterze, co powodowało, że Sim szedł w przypadkowe miejsce na parceli, gdy dostawał polecenie odchwaszczenia tej rośliny.
  • Teraz nie musisz klikać znaku łowiska, by wędkować. Po prostu kliknij obszar w pobliżu łowiska, aby zacząć wędkowanie!
  • Paleniska nie podpalały pobliskich obiektów... Teraz jest szansa na wybuch pożaru w pobliżu paleniska. Może pomyśl dwa razy, czy warto ułożyć na półce nad kominkiem ten stos książek?
  • Szachownica jest połączona ze stolikiem do szachów, który jest połączony z krzesłem, które jest połączone z Simem. A teraz pojawiła się wskazówka, która wyjaśnia tę symbiotyczną relację, jeśli spróbujesz grać w szachy przy stoliku bez krzesła. Uważaj jednak, bo aktualnie brakuje wskazówki wyjaśniającej, dlaczego nie można grać w szachy, gdy nie ma żadnego Sima.
  • Zaktualizowano tekst objaśniający zalety Doskonałej primabaleriny. Teraz brzmi on „Wystrój inspirujący: 9”, zamiast „Otoczenie”.
  • Teraz model rakiety kosmicznej umożliwia „oglądanie pracy skupionej”, co daje Simowi premię „Skupienie przez sztukę”.
  • Kaprysy typu „Znajdź obiekt kolekcjonerski” teraz zapewniają 150% więcej satysfakcji!
    • Teraz kaprysy typu „Znajdź obiekt kolekcjonerski” dają 25 punktów satysfakcji, zamiast 10.
    • Nie, trzymam się pierwszej wersji – 150% BRZMI SUPER! (Zdaje się, że w tym momencie powinna nastąpić eksplozja, czy coś... Włącz jakąś szybką i ostrą muzę, a potem przeczytaj to ponownie.)
  • Teraz Simowie mogą malować skupione obrazy o różnej jakości.
  • Szalone dzieci mogą teraz mówić do siebie. Co takiego? Nie, wcale im o tym nie powiedzieliśmy, ciii.
  • Jeśli anulujesz gotowanie, zanim Sim wyciągnie z lodówki składniki, otrzymasz zwrot simoleonów i składników.
  • Simowie, którzy będą automatycznie zaspokajali potrzebę towarzystwa za pomocą komputera, będą to robili, dopóki nie osiągną satysfakcjonującego poziomu (zielonego) albo bardziej paląca stanie się inna potrzeba.
  • Dzieci zaczęły rozumieć tajniki stolika do gry w karty i teraz rozwijają umiejętności umysłowe, gdy grają w karty.
  • Jeśli Twój Sim natychmiast po wzięciu kąpieli z bąbelkami w wannie postanowi skorzystać z prysznica „Podwójne zadowolenie”, nie będzie już wchodził do niego w ubraniu.
  • Nie możesz już więcej przeciągać brudnego talerza na zepsuty zlew, licząc na to, że zostanie umyty... O tak, jesteśmy nieugięci, jeśli chodzi o brud.
  • Simowie nie będą już sprzątali książek, które inny Sim czyta dziecku.
  • Osiągnięcie „Honorowy tytuł SimGuru” będzie teraz prawidłowo przyznawane w nagrodę za granie w grę przez 100 godzin. Nie ma obijania się! Siadaj i pracuj nad tym osiągnięciem! Do zobaczenia za 5 dni.
  • Przygotowani Simowie, którzy zamówili wcześniej kołyskę, nie będą już mylnie informowani po powrocie do domu, że ich właśnie adoptowane dziecko znajduje się w żłobku.
  • Simowie mogą teraz wskazywać gwiazdozbiory aż do 6:00.
  • Twoi rodzice Cię zostawili (poszli adoptować dziecko, a Ty, niemowlę, znalazłeś się w żłobku, gdy ich nie było). Czas upływa, Twoi rodzice wrócili, ale Ty nieeeee! ... aż do...  TERAZ, ponieważ usunęliśmy ten błąd.
  • Teraz możesz przeciągać na żywo lalkę voodoo.
  • Aspiracje związane z naturą (niezależny botanik, wybitny wędkarz oraz kustosz) teraz będą się wliczały do osiągnięcia Superambicja.
  • Cel „Posiadaj mikrofon” w aspiracji Dowcipniś będzie teraz wypełniany przez wszystkie mikrofony, a nie tylko domyślnie wybrany.
  • Niezniszczalna wanna księżniczki Kordelii nie będzie już się psuła.
  • Simowie z cechą „pocieszny” palili dowcipy częściej, niż powinni. Znacznie zwiększyliśmy szansę na sukces, chociaż nawet najzabawniejsi Simowie miewają gorsze dni.
  • Zwróciliśmy uwagę, że Związek Toalet z Ulepszeniem Samoczynnego Czyszczenia (ZTzUSC) odmawiał samoczynnego czyszczenia toalet, do którym wymiotował jakiś Sim. Po ożywionej dyskusji ZTzUSC zgodził się utrzymywać czystość.
  • Teraz można anulować ćwiczenie walki znajdujące się w kolejce działań.
  • Simowie z maksymalnym poziomem danej umiejętności nie będą mogli dalej jej rozwijać poza parcelą, korzystając z akcji zdalnych.
  • Dzieci mogą teraz podróżować do Zapomnianej groty! Przypomnieliśmy sobie o kolejnej zapomnianej rzeczy.
  • Platoniczne związki romantyczne nie pozwalały Simom spać w jednym łóżku... Niewielu z naszych graczy napotkało ten problem.
  • O połowę zmniejszono tempo nabierania masy. Jednak Simowie wciąż będą tyli z tą samą prędkością, jak poprzednio, jeśli będą jedli, gdy nie są głodni.
  • Simowie nie będą już automatycznie brali napojów z lodówki, co powodowało ich automatyczne tycie.
  • Simowie mogą teraz ukończyć osiągnięcie Bara-bara! ... Na co więc czekasz? Rusz się i „zaliczaj” to osiągnięcie!
  • Teraz można już pukać w drzwi ukryte w regale, odblokowane w karierze tajnego agenta. Oznacza to, że stały się o około 20% mniej sekretne i mniej ukryte.
  • Usunięto błąd, który włączał zanikanie relacji natychmiast po rozpoczęciu podróży. Na skutek tego nasi Simowie zaczęli rozumieć powiedzenie „co z oczu, to z serca”, a przecież nie o to nam chodziło.
  • Jeśli umrze zaręczony Sim, zaręczyny zostaną zerwane, dzięki czemu nie musisz czekać na pojawienie się ducha zmarłego, by znaleźć nową miłość.
  • Zmniejszono tempo psucia się obiektów, a obiekty wysokiej jakości będą psuły się jeszcze rzadziej niż uprzednio.
  • Starsze osoby nie będą już stanowiły najliczniejszej grupy wiekowej w klubie.
  • Sprawność fizyczna będzie teraz miała znaczenie w ustaleniu, kto zwycięży w bójce.
  • Paczka nasion „Kwiaty i owoce farmera” będzie teraz zawierała nasiona kwiatów i owoców.
  • Paczka nasion „Warzywa i zioła farmera” będzie teraz zawierała nasiona warzyw i ziół.
  • W żadnej z paczek nie znajdziesz farmerów.
  • Teraz możesz zapraszać na swoje przyjęcia Simów „w pracy”.
  • Bananowce zostały dodane jako okazy kolekcjonerskie w sekcji kolekcji ogrodniczych.
  • Simowie na emeryturze nie będą już dostawali dwóch wypłat dziennie.
  • Interakcje umiejętności ogrodnictwa: pogłębianie wiedzy o ogrodnictwie, nawożenie oraz szczepienie będą teraz odblokowywane na niższych poziomach.
  • Teraz na 1 poziomie miksologii można przygotowywać więcej drinków, włącznie z drinkami emocjonalnymi, związanymi z gniewem, flirtowaniem i skupieniem.
  • Zwiększono szansę na znalezienie krowo-kwiatu podczas wędkowania.
  • Udane działania złośliwe teraz o 50% szybciej zwiększają złośliwość!
  • Ryby przechowywane w lodówce nie będą już psuły się tak szybko, jakby leżały na marmurowym blacie, w samo południe, w upalnym słońcu środka lata.
  • Simowie nie będą już automatycznie odzyskiwali części zamiennych z telewizorów, wież stereo oraz innych urządzeń elektronicznych.
  • Simowie będą teraz pływali na basenach umieszczonych w lokalach.
  • Potrzeba opróżnienia pęcherza będzie teraz rosła wolniej, gdy Simowie śpią.
  • Idealny nastrój dla międzygwiezdnego przemytnika to obecnie „pobudzony”.
  • Trenowanie w domu nie wypełnia już celu treningu w siłowni w aspiracji sportowej, chyba że zadasz sobie trud przerobienia swojego domu w lokal siłowni. W takim przypadku trening w domu rzeczywiście wypełni ten cel i moje pierwsze stwierdzenie jest nieprawdziwe.
  • Worek treningowy liczy się już jako sprzęt treningowy do wypełnienia celu aspiracji kulturysty.


Interfejs użytkownika/Ulepszenia
 

  • Wszystkie panele informacji na dole po prawej stronie można teraz oglądać przez cały czas w przypadku wszystkich Simów! Dotyczy to także Simów w pracy!
  • Panel kariery poprawił swój wygląd. Część informacji przeniesiono z wyskakujących wskazówek, zmieniono układ i dodano trochę bajerów.
  • Panel kolekcji nie będzie już zmieniał swojego układu za każdym razem, gdy go otwierasz.
  • Simowie będą teraz podawali swój wiek na plakietce z imieniem. Koniec z krępującymi pytaniami „czy jesteś nastolatkiem?”.
  • Swój wygląd poprawiło także menu telefonu, które pozazdrościło panelowi kariery. Odrobina poprawek, ulepszeń i odpicowania tu i ówdzie.
  • Teraz w aplikacji Stwórz Sima można robić zdjęcia ekranu! Gdy już wszystko ustawisz, jak należy, wciśnij „C”, aby wykonać zdjęcie!
  • Ikona spóźniania się do pracy została przesunięta i jest teraz widoczna na próbniku z portretem Sima (tak, nazwaliśmy to próbnikiem. Możecie to sprawdzić w The Sims 2).
  • Filtry dialogu zakupu wprowadzały czasami zamieszanie – pokazywał się filtr z nasionami, gdy kupowana była książka i odwrotnie.  Naprawiliśmy to.
  • Teraz możesz używać pokrętła myszki, by przewijać menu lekcji. Lekcje znajdziesz w menu wywoływanym wciśnięciem klawisza ESC. To ikona z 3 kropkami, w prawym górnym rogu. Tam gdzie są opcje...
  • Pasek przesuwania informacji o autorach gry nie będzie już stawiał oporu podczas prób jego przewijania. Panel aspiracji zajął bardziej rzucające się w oczy miejsce w interfejsie użytkownika.
    • Poprosiliśmy panel aspiracji, by postarał się ułatwić Ci dostęp do siebie (w dowolnej chwili), jednocześnie stając się lepiej widoczny i szybszy w działaniu.
  • Na portrecie Sima nie będzie już napisane, że Twój Sim śpi, jeśli anulujesz jego automatyczne pójście spać.


Dziękujemy za Wasze komentarze, przysyłajcie je dalej!

-SimGuruGnome
 



Aktualizacja: 25/11/14 – Wersja 1.2.24.20

Hej, Simomaniacy!

Oto niewielka aktualizacja na koniec listopada! Mamy nadzieję, że byliście zdrowi w mijającym miesiącu. Przez Studio przetoczyła się istna mała epidemia i wszyscy pracownicy chorowali, jeden po drugim. Ale mniejsza z tym. Naprawiliśmy kilka błędów powodujących załamywanie gry, rozwiązaliśmy parę problemów zgłaszanych przez społeczność i usunęliśmy kilka innych usterek, które zakradły się do ostatniej wersji gry.

Jak zawsze społeczność graczy wykonuje świetną robotę, pilnując, abyśmy nie tracili czujności. W niniejszej wersji wprowadzamy kilka nowych poprawek, włącznie z naprawą kodu Dodaj do rodziny, rozwiązaniem problemu z redukcją Simów oraz nieprzezroczystością wody. Dziękujemy za Wasze komentarze, przysyłajcie je dalej!

Załamywanie się gry / Wydajność
 

  • Usunięto błąd powodujący załamanie gry w rezultacie niestabilności interfejsu użytkownika, która powstawała po długim graniu. Wydarzało się to tylko po trwającym jakiś czas przeprowadzaniu się, podróżowaniu, tworzeniu nowych rodzin i budowaniu. Inaczej mówiąc, graniu w grę.
  • Usunęliśmy błąd zgłoszony przez forum moderów. Zmodyfikowane przez użytkowników duplikaty kapeluszy i fryzur mogły wywoływać załamanie gry na kartach graficznych Intel. Powodem był problem z kodem odpowiedzialnym za pokrywanie Simów skórą.
  • Usunięto błąd, w którym po kliknięciu podwodnej lampy i zmianie ustawienia jasności, gdy zrobiło się to ponownie i ponownie, a następnie ponownie, ponownie, ponownie, ponownie, ponownie... gra załamywała się. Woda jest już znowu bezpieczna.
  • Gra zawieszała się w pewnych sytuacjach, gdy pływający Sim usiłował użyć obiektu znalezionego poza basenem. Usunęliśmy błędy, które powodowały to zawieszanie się, we wszystkich przypadkach, które udało nam się znaleźć, a także zapobiegliśmy ich występowaniu w przypadkach, których nie znaleźliśmy. To po prostu magia.


Odzew społeczności
 

  • Usunęliśmy błąd, który powodował wymazywanie bliskich związków rodzinnych, jeśli członkowie rodziny mieszkali w innych domach. Poprzednio analizowaliśmy każdą rodzinę oddzielnie, co było nieprawidłowe. Na przykład, powiedzmy, że masz Sima z dwójką dzieci i jedno z nich się wyprowadza. Potem drugie dziecko ma potomka, który także ma swoje dziecko, które ma swoje dziecko. Następnie pierwszy Sim umiera, ale dziecko, które się wyprowadziło, jeszcze żyje. Zmarły Sim nie powinien zostać wymazany z gry, ponieważ wciąż ma żyjące dziecko.
  • Stanowisko hostessy „Vidame” powodowało zawieszanie się Simów, jeśli Sim próbował dokonać interakcji z obiektami umieszczonymi na blacie stanowiska. Zastanawialiśmy się nad zmianą nazwy tego mebla na Stanowisko hostessy „Vidame Niekończącej się Hipnozy”, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na naprawienie błędu.
  • Usunięto swobodne dni robocze „idę sobie popływać przed pracą” i Simowie przed pójściem do pracy znowu będą przebierali się w stroje pracownicze.
    • Nawiasem mówiąc, jesteśmy zadowoleni, że usunięto swobodne dni robocze „idę sobie popływać przed pracą”, bo strasznie długo się to wymawia.
  • Dzieci i nastolatków nie można już modyfikować z użyciem kodu sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester3.
  • Publikacja basenów wprowadziła problem z wizytami, polegający na ukryciu interakcji wizyty podczas klikania drzwi sąsiedniego domu. Teraz znowu można klikać drzwi sąsiada, jeśli chce się go odwiedzić!
  • Dodatkowo, wystąpił błąd uniemożliwiający ustalenie, które drzwi na parceli domowej mają być drzwiami frontowymi. To także zostało naprawione.
  • Ponownie przywrócono do funkcjonalności kod Dodaj do rodziny.
  • Usunęliśmy problemy z przezroczystością wody. Przy niektórych konfiguracjach grafiki woda stawała się nieprzezroczysta.


Ulepszenia / Grafika
 

  • Usunęliśmy błąd, który uniemożliwiał funkcjonowanie przeciągania na żywo obiektów z wyposażenia Simów do wyposażenia innego obiektu (takiego jak lodówka albo regał).
  • Gra nie będzie już miała problemów z zapisem, jeśli masz ponad „milion” punktów satysfakcji.
  • Simowie nie będą już samowolnie zjadali ambrozji.
  • Poprawiliśmy błąd animacji, który najprościej opisać jako „błąd, w którym Simowie drapali się po plecach własnymi łokciami, gdy próbowali siadać na brzegu basenu, trzymając w dłoni napój”. Nie wyglądało to zbyt ładnie. Na szczęście żadnemu Simowi nie stała się z tego powodu nieodwracalna krzywda.
  • Simowie, którzy siedzieli na brzegu basenu w momencie wypadku z pęcherzem, nie mogli zaspokoić potrzeby opróżnienia pęcherza. Gdyby tylko znajdowali się w basenie...
  • Ciężarne Simki mają tymczasowy immunitet na utonięcie, zgodnie z wcześniej uzgodnionym porozumieniem z Kosiarzem. Jeśli jednak ciężarna Simka stwierdziła, że „powinna” zginąć w basenie, jej nastrójniki psuły się. Problem z psującymi się nastrójnikami został naprawiony.
  • Śmierć przez utonięcie wlicza się do osiągnięcia Mściwe bóstwo.
  • Pływanie w basenie obecnie powinno pomóc w pozbyciu się nastrójnika „Za mało ćwiczeń”, który mogli dostać aktywni Simowie.
  • Drabinki basenowe mają interakcję „Wejdź”, którą można wybrać po ich kliknięciu.. Ta interakcja nie działała. A zatem usunęliśmy tę interakcję z drabinek. Aby wejść do basenu, musisz kliknąć basen. Co ma sens, jeśli się nad tym pomyśli.
  • Jeśli Sim zdecydował się anulować swoją przygodę w Zapomnianej grocie i poszedł popływać, Zapomniana grota zapominała, że ten Sim istnieje, co uniemożliwiało mu podróżowanie do tej zapomnianej krainy. Pomówiliśmy z Zapomnianą grotą i wyjaśniliśmy jej, że basen to po prostu inne miejsce, do którego chciał pójść Sim, że nie zapomniał o grocie i wróci do niej, a Zapomniana grota nie może zapomnieć o Simie, aby móc go wpuścić ponownie do Zapomnianej groty, inaczej zostanie zapomniany i sam zapomni o Zapomnianej grocie. Zapomniana grota jest zazdrosna... o tak. Ale także wyrozumiała.


Dziękujemy,
-SimGuruGnome
 

czytaj więcej »

Czas, by Twoi Simowie poszli do pracy!

2015-02-04 19:58:15

Na oficjalnym blogu został juz  potwierdzony dodatek  The sims 4 Witaj  w pracy 

Pierwszy dodatek do The Sims 4 pojawi się już wkrótce

Hej, Simomaniacy!

Z radością zapowiadamy nasz pierwszy dodatek, The Sims 4 Witaj w Pracy! Dzięki trzem całkiem nowym karierom zawodowym, z których każda wprowadza w pełni grywalny lokal zawodowy, dostaniecie mnóstwo możliwości, by spełnić ambicje swoich Simów. Ale to nie wszystko. Możecie nawet stworzyć własną firmę handlową dla swoich Simów, wykorzystując ich umiejętności i zainteresowania, by zarabiać simoleony. WThe Sims 4 Witaj w Pracy jest wiele do odkrycia. Dodatek zostanie opublikowany od kwietnia 2015, ale zanim to nastąpi, opowiemy o siedmiu ważnych elementach tej gry.

 

1.     Stań się doktorem: Twój Sim może teraz ratować życie innym Simom, zajmować się pacjentami, przeprowadzać pilne operacje, a także, po raz pierwszy w historii, przyjmować porody!

2.     Walcz z przestępczością: Prowadź śledztwa w miejscach przestępstw, przesłuchuj Simów i aresztuj przestępców. Awansuj od kadeta aż do rangi komendanta policji.

3.     Eksperymentuj i wynajduj: Naukowcy zajmują się konstruowaniem szalonych wynalazków oraz zbieraniem unikalnych okazów potrzebnych do niesamowitych urządzeń, takich jak miotacz Sim-promieni. Twój Sim będzie musiał zdecydować, czy wykorzysta swoje wynalazki, by pomagać innym Simom, czy raczej, by ich dręczyć.

4.     Twórz unikalne firmy handlowe: Możesz stworzyć dowolną liczbę firm handlowych wszelkiego rodzaju, włącznie z piekarniami, butikami z modą, galeriami sztuki, księgarniami i wieloma innymi. W trybie budowania możesz dostosować każdy aspekt swojej firmy. Wybierz, jakie towary chcesz sprzedawać. Możesz zarządzać pracownikami, a nawet zachęcać klientów, by kupowali więcej!

5.     Nowe lokale zawodowe: Wszystkie nowe lokale zawodowe i otoczenia, takie jak szpital, posterunek policji i laboratorium naukowe, są w pełni wyposażone w całkowicie nowe obiekty, które pomogą Twoim Simom osiągnąć sukces! Możesz także wybrać się do dzielnicy handlowej, by zaglądać do licznych, stworzonych przez siebie sklepów. Poszukaj tam prawdziwego powołania swoich Simów.

6.     Ucz się nowych umiejętności: Poznaj całkiem nowy zestaw umiejętności, które pozwolą Twoim Simom tworzyć jeszcze bardziej wyjątkowe obiekty. Teraz dzięki nowym umiejętnościom fotografowania i pieczenia Simowie mogą robić doskonałe zdjęcia albo piec i dekorować smakowite dania. Wszystko, co stworzą Twoi Simowie, możesz z dumą prezentować w domu albo sprzedać za kilka dodatkowych simoleonów.

7.     Odkryj obcych: Kosmici wylądowali i żyją wśród nas! Dowiedz się, którzy Simowie są naprawdę nie z tego świata i odkryj tajemniczy obcy świat!

Zatem wyciągnij swojego Sima z łóżka i przygotuj się, by rządzić w swoim miejscu pracy! The Sims 4 Witaj w Pracy pojawi się od kwietnia na komputery PC oraz Mac.

Utrzymujcie z nami kontakt: śledźcie nas na Twitterze, polubcie na Facebooku i subskrybujcie nasz kanał na YouTube.

Wymaga gry głównej The Sims 4 (sprzedawanej osobno), wszystkich aktualizacji gry oraz połączenia z Internetem w celu instalacji.

czytaj więcej »

Propozycja z Galerii: Parcele sklepowe w The Sims 4 Witaj w Pracy

2015-04-29 15:38:28

Idziesz do sklepu?

Nieprzemijająco jesteśmy pod wrażeniem wspaniałych budynków, jakie potrafią tworzyć Simomaniacy. Chociaż to my przygotowaliśmy narzędzia dla budowniczych, wciąż zachwycamy się tym, co można za ich pomocą zrobić. Po publikacji The Sims 4 Witaj w Pracy mieliśmy okazję obejrzeć sporo nowych, niesamowitych dzieł. Gracze wykorzystywali nowe obiekty i dekoracje, by tworzyć fantastyczne budynki. Dzisiaj przyjrzymy się kilku sklepom, które wykorzystują nowy system firm handlowych w grze.

Masz już własny sklep, zbudowany przez siebie? Szukasz sklepów, które Twoi Simowie będą mogli odwiedzić w wolnym czasie? Oto kilka świetnych parceli, które możesz za darmo pobrać do swojej gry prosto z Galerii. Masz do niej łatwy dostęp w grze, w Internecie oraz przez swoje urządzenie przenośne (iOS i Android)!

Jeśli chcesz dobrze wykorzystać nową umiejętność pieczenia, przyjrzyj się Kafejce i Piekarni (Café & Bakery), której twórcą jest flubber32c4. Zgodnie z nazwą jest to maleńka piekarnia, przed którą ustawiono kilka wygodnych siedzeń dla pracowników, chcących trochę się zrelaksować.

 

Miejsce po drugiej stronie skali zajmuje Prince Center, które zbudował MafiPrince. To raczej cała galeria handlowa niż zwykły sklep. Wewnątrz mieści się kilka różnych sklepów, z których każdy sprzedaje całkiem inne rzeczy. Szukasz gier wideo? Pączków? Zabawek? Błyszczących skał? W Prince Center znajdziesz każdy z tych towarów.

 

Bottlebrush Wharf Greenismeena pod względem rozmiarów plasuje się gdzieś pomiędzy poprzednimi przykładami. Pomimo tego, że zajmuje niewielką parcelę o wymiarach 40x30, Warf mieści w sobie kilka małych sklepów, w których możesz kupować ubrania, relaksować się lub wybrać coś do jedzenia w piekarni. Bottlebrush Wharf to coś więcej niż tylko sklep. Warto spędzić tam cały dzień.

 

Little Designer’s Shop, który stworzyła pavlaprovaz, to świetne miejsce, jeśli szukasz modnych mebli. To wesoły, kolorowy lokal z pustym drugim piętrem – znakomicie nadaje się na magazyn towarów sprzedawanych na dole!

 

Jest także mnóstwo innych sklepów, które warto zobaczyć. Na przykład świetne studio fotograficzne z naszych zwiastunów oraz setki innych do obejrzenia w Galerii. Udało Ci się zbudować jakieś fajne firmy handlowe w The Sims 4 Witaj w Pracy? Jeśli tak, daj nam znać! Zawsze wypatrujemy nowych, ekscytujących miejsc do odwiedzenia!

Nie traćcie kontaktu! Śledźcie nas na Twitterze, polubcie na Facebooku i Instagramie oraz subskrybujcie nasz kanał na YouTube.

*WYMAGA GRY THE SIMS 4 (SPRZEDAWANEJ ODDZIELNIE).

czytaj więcej »
Własna strona internetowa za darmo - sprawdź